Získejte přístup k servisní podpoře a specializovaným službám technických expertů na produkty Sony Professional. Na této stránce zadejte celý název vašeho zakoupeného produktu (např. kamery, monitoru, režie, atd.) a ihned zjistíte dostupnost záruky PrimeSupport pro váš produkt. PrimeSupport je k dispozici ve 4 různých úrovních (základní je zdarma, ostatní placené) a každá úroveň poskytuje řadu výhod.

  • PrimeSupportPro
    Zahrnuta ZDARMA při každém nákupu
    Helpdesk PrimeSupport
    Pomoc při nastavení produktu
    Servisní opravy za 14 dnů včetně dopravy
 
  • PrimeSupportElite
    Vylepšená služba s prémiovými funkcemi
    Rozšířený helpdesk PrimeSupport
    Podpora produktovým specialistou
    Zrychlená doba oprav a zápůjčení náhradního modelu*
 
  • PrimeSupportBespoke
    Služba šitá na míru s celou řadou možností
    Vyhrazená technická podpora a rozšířený helpdesk PrimeSupport
    Garantované* zpětné volání technikem do 60min.
    Garantovaná* zrychlená doba oprav
 
  • PrimeSupportOn-Demand
    Podpora technika na místě instalace
    Kontrola stavu produktu pro zajištění optimálního provozu
    Pomoc při počátečním nastavení
    Produktové školení až pro 8 osob
 
 
Jak můžete koupit záruku PrimeSupport?

1) Použijte pole "Search" na této stránce a vyhledejte zakoupený produkt Sony
2) Zobrazí se přehled o dostupných úrovních záruky (V PDF dokumetech najdete další podrobnosti)
3) Vyberte si balíček a kontaktujte nás

* Obsah služby se u každého jednotlivého produktu může lišit.

PrimeSupport FAQ
Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se záruky PrimeSupport Sony Professional Europe pro firemní zákazníky získáte zde.