Vážení zákazníci,
vzhledem k aktuální situaci s pandemií koronaviru SARS CoV-2 si Vás dovolujeme požádat o spolupráci při řešení vašich reklamací. Vyřizování reklamací se bohužel nyní může prodloužit kvůli zpožděním v dopravě, zpracování zásilek, nedostatku pracovníků a dalším vlivům pandemie. Přestože se snažíme všechny požadavky řešit s maximální rychlostí, žádáme Vás o trpělivost a shovívavost.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na po@elvia.cz, případně se obraťte na kteroukoliv prodejnu společnosti ELVIA-PRO, spol. s r.o., kde Vám naši pracovníci poskytnou potřebné informace k Vašemu nákupu či uplatnění reklamace.
- Nejbezpečnějším a nejrychlejším způsobem, jak zajistit vyřízení vaší reklamace je zaslání vadného zboží přímo do autorizovaného servisu konkrétní značky, jejich přehled naleznete zde: www.elviapro.cz/prehled-servisnich-center/t-974/.
- Další možností je zaslání zboží na adresu provozovny, ve které jste Vaše zboží zakoupili, nebo jakékoliv pobočky naší společnosti.
V obou případech je nutné reklamované zboží vybavit doklady a informacemi potřebnými pro řádné vyřízení reklamace. Typické „požadavky“ pro bezproblémovou komunikaci se servisem a reklamační řízení naleznete níže.
Vzhledem k tomu, že z nařízení vlády je aktuálně zakázán maloobchodní prodej a poskytování služeb v provozovnách a ty tedy fungují pouze v omezeném režimu „výdejních okének“ pro internetové objednávky (naše společnost není servisní organizací a nevztahuje se na ni tedy výjimka pro servisy), žádáme Vás o uplatnění reklamace jedním z výše uvedených způsobů. Pokud přesto trváte na osobním podání reklamace na provozovně, žádáme Vás o přípravu stejných podkladů jako pro zaslání zboží, abychom na provozovně z bezpečnostních důvodů strávili co nejméně času. Prodejce převezme zásilku, zkontroluje stav a vystaví protokol o jejím přijetí (reklamační list) na základě připravených údajů.
V případě oprávněné reklamace jsme samozřejmě v souladu s platným OZ připraveni uhradit náklady účelně vynaložené na uplatnění reklamace, typicky např. poštovné za zaslání do servisu či na provozovnu. V takovém případě Vás žádáme, abyste nás po vyřízení reklamace kontaktovali e-mailem na adresu po@elvia.cz a zaslali nám kopii prodejního dokladu, reklamačního listu a účtenky za dopravné spolu s číslem bankovního účtu, na který máme kompenzaci nákladů zaslat.
Doklady a informace potřebné pro uplatnění reklamace:
Žádáme Vás o poskytnutí uvedených dokladů a informací týkajících se Vaší reklamace. Urychlíte a zjednodušíte tím její vyřízení a komunikaci s prodejcem či servisním centrem.
S poskytnutými údaji samozřejmě budeme nakládat v souladu s Nařízením na ochranu osobních údajů (GDPR).
- Kopie dokladu o prodeji (účtenka), případně jiný doklad prokazující nákup reklamovaného zboží
- Předchozí reklamační protokoly, bylo-li zboží již reklamováno
- Popis závady: co nejdetailnější popis závady, jak se projevuje, zda trvale či náhodně atd.
- Příslušenství: seznam příslušenství zaslaného s reklamovaným zbožím
- Kontaktní údaje kupujícího:
jméno a příjmení:
poštovní adresa pro zpětné zaslání:
e-mail:
mobilní telefon: - Preferovaný způsob vyřízení reklamace:
Tyto informace a podklady prosím zasílejte spolu s reklamovaným zbožím, případně si je připravte pro vyřízení reklamace na provozovně.
Děkujeme za pochopení.