Vaši objednávku můžete uhradit v okamžiku nákupu jednou z následujících platebních metod, případně až v okamžiku převzetí zásilky od vybraného dopravce nebo výdejního místa (dobírka).
Při osobním odběru na prodejnách ELVIA-PRO, spol. s r.o. dopravné ani dobírku neplatíte!
Platby předem:
ZDARMA
Vlastníte-li platební kartu, umožňující platby na internetu, můžete ji využít k úhradě objednávky on-line v okamžiku nákupu. Po dokončení objednávky budete automaticky přesměrováni na platební bránu Comgate, která garantuje maximální možnou míru zabezpečení. Zde budete požádáni o zadání šestnáctimístného čísla karty, data expirace, a CVC/CVV kódu. Všechny požadované údaje naleznete na své kartě. Obvykle je vyžadováno další ověření prostřednictvím mobilního bankovnictví vaší banky. O provedení transakce následně dostanete potvrzení e-mailem.
ZDARMA
Internetový obchod elviapro.cz využívá platební rozhraní společnosti COMGATE, které Vám umožní uhradit vaši objednávku vhodnou platební kartou, případně přesměrováním do internetového bankovnictví vaší banky.
Při platbě převodem platíte standardní poplatky za převod dle sazebníku vaší banky..
Dle ceníku vaší banky
V případě, že si vyberete tento způsob úhrady, bude Vám personálem obchodu zaslána zálohová faktura. Její úhradu pak provedete standardním způsobem převodním příkazem ve vaší bance. Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.
Platba je pak bez problémů připsána na účet prodávajícího. Po připsání platby je obratem expedováno zboží dle zvoleného způsobu dopravy.
Při platbě převodem platíte standardní poplatky za převod dle sazebníku vaší banky
Doprava:
ZDARMA
Při osobním odběru bude zboží připraveno k vyzvednutí na provozovně Karlovo náměstí (Karlovo nám. 19, 120 00 Praha 9, tel: 224 999 444) nebo Poděbradská (Poděbradská 51, 198 00 Praha 9, tel: 220 311 303). V každém případě vyčkejte na doručení výzvy k vyzvednutí.
Objednávku je možné uhradit při převzetí zboží v hotovosti nebo platební kartou.
Osobní odběr na prodejnách ELVIA-PRO, spol. s r.o. je vždy ZDARMA!
Dopravné 60 Kč
Dobírka 50 Kč
Pokud si chcete zboží vyzvednout osobně a není poblíž žádná z provozoven ELVIA-PRO, spol. s r.o., je možné vybrat doručení zásilky do výdejního místa sítě One (dříve Uloženka nebo WE|DO Point) dle vašeho bydliště.
Doprava zásilky je omezena hmotností a rozměry, služba je proto vhodná pro menší zásilky do 15 kg. Zásilka je zde běžně uložena 5 dní.
Na výdejním místě One by Allegro je možné platit hotově nebo platební kartou.
U objednávek nad 2 999 Kč je tento způsob dopravy a dobírka ZDARMA.
Dopravné 60 Kč
Dobírka 50 Kč
Preferujete anonymní vyzvednutí ve výdejním boxu, nebo vám nevyhovují otevírací doby výdejních míst? Svoji objednávku si můžete vyzvednout ve výdejních boxech společnosti One by Allegro. Do sítě jsou zahrnuty jak vlastní boxy One, tak vybrané ALZA boxy a soukromé boxy sítě OX Point, je tedy jen na vás, který zvolíte.
Dodání do boxu je omezeno hmotností a rozměry, služba je proto vhodná pro menší zásilky do 15 kg. Zásilka je zde běžně uložena 48 hodin.
Při dopravě do výdejního boxu sítě One by Allegro můžete dobírku zaplatit platební kartou buď přímo na terminálu vybraných boxů, nebo prostřednictvím platební brány One před vyzvednutím zásilky.
U objednávek nad 2999 Kč je tento způsob dopravy a dobírka zdarma.
Dopravné 100 Kč
Dobírka 50 Kč
Dopravce GLS doporučujeme pro rychlé a komfortní doručení zboží.
Zásilka bude doručena za 1. uzamykatelné dveře.
Přeprava bohužel není určena pro větší výrobky (např. TV větší než 43“, pračky, chladničky atd.).
Termín dodání zasílá dopravce prostřednictvím SMS nebo e-mailu.
Řidiči GLS je možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Při platbě v hotovosti doporučujeme mít k dispozici přesnou částku.
U objednávek nad 2 999 Kč je tento způsob dopravy a dobírka ZDARMA.
Dopravné 500 Kč
Dobírka 50 Kč
Odeslání zboží prostřednictvím spediční služby Logflex CZ je jedinou možností dopravy nadrozměrného zboží, jako jsou chladničky, pračky či televizory větší než 43“ úhlopříčky nebo například kancelářské tabule. Abychom zajistili bezpečné a komfortní dodání takového nadrozměrného zboží, může být zákazník v oprávněných případech kontaktován pracovníky obchodu s informací o tomto způsobu dodání, případně nebude možné jinou dopravu v objednávce zvolit.
Zásilka bude doručena za 1. uzamykatelné dveře.
Řidiči společnosti Logflex CZ je možno platit pouze v hotovosti.
U objednávek nad 10 000 Kč je tento způsob dopravy a dobírka ZDARMA.
Cena za dopravu a službu 2 690 Kč
Zajistíme dopravu po Praze a instalaci televizoru na stěnu včetně jeho základního nastavení a naladění
- Televizor dopravíme, vybalíme z obalu a obal zlikvidujeme
- Sestavíme a nainstalujeme držák na zeď a televizor zavěsíme (držák je nutno zakoupit samostatně)
- Zapojíme televizor včetně připojení k anténě a internetu, provedeme aktualizaci softwaru přístroje, naladíme pozemní (DVBT2), případně kabelový (UPC) a satelitní signál
- Provedeme propojení až s dvěma přístroji, typicky Blu-ray/DVD a např. PlayStation, receiver atd...
- Zaškolíme uživatele (seznámení se základní obsluhou a s tříděním kanálů)
- Odvezeme starý spotřebič k ekologické likvidaci
Instalaci po Praze je možné si objednat vždy PO-PÁ od 9:00 do 17:00. Technik Vás bude kontaktovat ohledně dohodnutí termínu instalace.
V ceně není založení uživatelského účtu Google (potřebný pro připojení na internet), držák na zeď či propojovací kabely pro další přístroje. Pokud v místě není internetové připojení, informujte prosím technika předem, aby si připravil aktualizační balíček na USB.
V případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě a plnění před skončením této lhůty nelze částku uhrazenou za výše uvedené a provedené služby nárokovat zpět.
Cena za dopravu a službu 1 490 Kč
Zajistíme dopravu po Praze a zprovoznění televizoru
- Televizor dopravíme, vybalíme z obalu a obal zlikvidujeme
- Zkompletujeme přístroj, připojíme k anténě a internetu, provedeme aktualizaci softwaru přístroje, naladíme pozemní (DVBT2), případně kabelový (UPC) a satelitní signál
- Provedeme propojení až s dvěma přístroji, typicky Blu-ray/DVD a např. PlayStation, receiver atd...
- Zaškolíme uživatele (seznámení se základní obsluhou a s tříděním kanálů)
- Odvezeme starý spotřebič k ekologické likvidaci
Instalaci po Praze je možné si objednat vždy PO-PÁ od 9:00 do 17:00. Technik Vás bude kontaktovat ohledně
dohodnutí termínu instalace.
V ceně není instalace na stěnu, založení uživatelského účtu Google (potřebný pro připojení na internet) či propojovací kabely pro další přístroje. Pokud v místě není internetové připojení, informujte prosím technika předem, aby si připravil aktualizační balíček na USB.
V případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě a plnění před skončením této lhůty nelze částku uhrazenou za výše uvedené a provedené služby nárokovat zpět.
Cena za dopravu a službu 790 Kč
Zajistíme dopravu po Praze, zapojení a základní nastavení
- Televizor dopravíme, vybalíme z obalu a obal zlikvidujeme
- Zkompletujeme přístroj, připojíme k anténě a internetu, naladíme pozemní (DVBT2), případně kabelový (UPC)
- Odvezeme starý spotřebič k ekologické likvidaci
Základní instalaci po Praze je možné si objednat vždy PO-PÁ od 9:00 do 17:00. Technik Vás bude kontaktovat ohledně dohodnutí přesnějšího termínu instalace.
V ceně služby není instalace na stěnu, aktualizace software, zakládání už. účtů Google, propojování s dalšími přístroji, školení, ani ladění satelitního signálu a třídění kanálů. V případě, že požadujete tyto rozšířené služby, vyberte si prosím vhodnou nabídku výše.
V případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě a plnění před skončením této lhůty nelze částku uhrazenou za výše uvedené a provedené služby nárokovat zpět.
Dopravné 390 Kč
Rychlou dopravu zboží po Praze zajišťujeme vlastním personálem a vozovým parkem. Je vhodná pro zboží větších rozměrů, jako např. větší úhlopříčky TV, pračky, případně křehké zboží hodné zvláštního zacházení. Také se hodí, pokud objednáváte najednou více kusů zboží. Naopak z technických důvodů nevozíme lednice. Služba je omezena pouze na Hlavní město a jeho bezprostřední okolí.
Řidič je připraven s pomocí zákazníka vynést i větší zásilku až do bytu. Cena nezahrnuje instalaci, neboť dopravu provádí obvykle pouze 1 řidič, technik není dopravě přítomen. Pokud máte zájem o doplňkové služby jako instalace, naladění TV či další instalační služby, kontaktujte naše prodejce, případně si vybranou službu objednejte spolu se zbožím v e-shopu.
Řidiči ELVIA-PRO, spol. s r.o. můžete platit hotově nebo platební kartou.
Nejsou účtovány žádné poplatky za uskutečnění platby u řidiče.
S výjimkou vlastní dopravy ELVIA-PRO využíváme v e-shopu pro dopravu zboží ověřené tuzemské dopravce. Abychom předešli případnému poškození, je zboží před předáním do dopravy samozřejmě vždy co nejlépe dodatečně zabaleno. Přesto se nehoda může stát, dopravu prostřednictvím externích partnerů po předání zásilky již opravdu nemůžeme ovlivnit.
Protože chceme Vás, naše zákazníky ušetřit nepříjemných komplikací, připravili jsme pro vás pár informací ke kontrole zásilky při jejím převzetí. Věnujte prosím pozornost kontrole a případné dokumentaci stavu zásilky při jejím přebírání – ušetříte nám tak mnoho problémů při případné reklamaci u dopravce a v důsledku tak zrychlíte celý proces vyřízení vaší reklamace.
Převzetím zboží a podpisem průvodního listu dopravci potvrzujete řádné dodání zboží a na pozdější reklamaci v souvislosti s poškozením obalu již nebude brán zřetel. Proto je třeba při převzetí neprodleně a co nejpečlivěji zkontrolovat nejen obal, ale i samotný výrobek, jeho funkčnost a kompletnost.
V případě, že vnější obal bude viditelně poškozen, máte samozřejmě právo zásilku nepřevzít. V takovém případě je třeba s řidičem sepsat reklamační zápis, kde převzetí zásilky z důvodu jejího poškození formálně odmítnete. Chtěli bychom Vás i v této nepříjemné situaci požádat o několik fotografií dokumentujících poškození, takový materiál nám velice pomůže při dalším jednání s dopravcem.
Pokud však zjistíte, že je výrobek poškozen až po jeho vybalení (z jinak nepoškozeného obalu), je situace komplikovanější. Až na výjimky, jako například vystavené kusy, zasíláme zboží originálně zabalené výrobcem po jeho výstupní kontrole. Vzhledem k technologii balení a ochranným výplním uvnitř obalu je pravděpodobnost poškození výrobku v jinak nepoškozeném obalu velmi nízká. Proto je třeba s reklamací zaslat co nejkvalitnější dokumentaci jak samotného poškození, tak i obalu výrobku, abychom mohli případ dále řešit.
V každém případě platí, že reklamaci poškození je třeba uplatnit co nejdříve od převzetí zásilky.
Výše uvedené žádným způsobem nezkracuje práva spotřebitele založená odpovědností z vadného plnění, pouze upravuje doporučení a postupy pro zrychlení reklamace poškozené zásilky.
Děkujeme vám za spolupráci.