Porovnání výrobků Oblíbené produkty

Přehled servisních center

ELVIA-PRO

Vážení zákazníci,

níže jsme pro Vaši potřebu zpracovali přehled pracovišť, zabývajících se servisní činností pro výrobky prodávané naší společností. V případě jakýchkoliv problémů s Vaším výrobkem se samozřejmě v souladu s platným Občanským zákoníkem můžete obrátit přímo na provozovnu svého prodejce. V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti, pokud si tedy budete přát, abychom vaši reklamaci vyřídili za Vás, samozřejmě ji přijmeme v našich provozovnách a budeme se maximálně snažit o její bezproblémové vyřízení.
V některých případech ale může zaslání výrobku přímo do servisu zkrátit dobu opravy, případně zjednodušit logistiku (např. bližší pracoviště, bezplatný svoz přístroje k opravě atd.).

Vždy je ale třeba, aby spolu s výrobkem byly při reklamaci předloženy všechny potřebné dokumenty, potřebné příslušenství, které by se mohlo vztahovat k projevené vadě a hlavně co nejpřesnější popis závady. Tyto náležitosti urychlí vyřízení vaší reklamace.
Navigace:
Sony
Sony - mobilní telefony
Samsung
Profesionální technika
Hisense
TCL
Finlux
YAMAHA Audio
Onkyo, TEAC, Klipsch, Pioneer
Jamo, SVS, iFi, Pure Audio
JBL

Autorizovaný servis spotřební elektroniky Sony

Servisní centrum s.r.o. je oficiálním autorizovaným servisním partnerem společnosti Sony Europe Ltd.. Na trhu spotřební elektroniky a servisu výrobků Sony působí od roku 1996. Společnost se zabývá záručním a pozáručním servisem spotřební elektroniky Sony a Sony Playstation a prodejem originálního příslušenství Sony.
Servis neopravuje mobilní telefony Sony.

Výrobek je možné do servisu doručit osobně nebo zaslat libovolnou přepravní společností. Pro uplatnění záruční opravy je nutno s výrobkem dodat i prodejní doklad. Záruční podmínky se řídí platnými právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem. Pokud budete přístroj do servisu posílat, je třeba k výrobku přiložit stručný popis závady, kontakt (jméno, adresa, telefonní číslo, případně email) a informaci, zda po opravě budete chtít výrobek zaslat zpět nebo vyzvednout osobně. Když je přístroj připraven k vyzvednutí, informuje servis zákazníka telefonicky, emailem nebo prostřednictvím SMS zprávy.
Platba je možná v hotovosti, pracoviště rovněž akceptuje platební karty Visa a MasterCard.

Kontakt:
Servisní centrum s.r.o.
Drahobejlova 2391/13, Praha 9 – Libeň
IČ: 64578704, DIČ: CZ64578704
telefon: +420 272 650 240
e-mail:  info@sony-servis.cz
www.sony-servis.cz/cs/

Svoz TV Sony od zákazníka: v záruční době přístroje je svoz zdarma. Služba platí pouze pro TV od úhlopříčky 43". Zákazník musí být nápomocen s nakládkou, neboť jezdí pouze jeden řidič. Svoz je možné objednat online na adrese:  www.sony-servis.cz/cs/zadost-o-svoz-televizoru

Servis mobilních telefonů Sony

Společnost  ESC sk&cz s.r.o. působí jako end-to-end servisní partner pro několik významných výrobců mobilních zařízení a je aktivní již několik let na českém i slovenském trhu. Firma poskytuje zákaznický servis, řešení technické podpory, úplné vyřízení RMA procesu, opravy a péči o zákazníky.
Reklamaci tedy můžete standardně uplatnit u svého prodejce nebo kontaktovat servisní středisko přímo, a to za podmínky předložení dokladu o nákupu produktu.

Kontakt:
ESC sk&cz s.r.o.
Brněnská 3540, 695 01 Hodonín
Telefon: +420 538 700 980
e-mail:  servis@escsk.eu
www.escsk.eu

Společnost Sony oznamuje po dohodě se stávajícím servisním partnerem změnu servisního partnera pro Českou republiku.
Dosavadního partnera, společnost Bachmann s.r.o., nahrazuje společnost ESC sk&cz s.r.o., a to od 14.09.2020.

Autorizovaný servis spotřební elektroniky a mobilních telefonů Samsung

INTERSERVIS LIBEREC s.r.o. je oficiálním autorizovaným servisním partnerem mnoha výrobců spotřební elektroniky, v této oblasti působí od roku 1994.
Mimo záručních oprav výrobků Samsung zajišťuje i opravy dalších značek, jako např. LG, Sencor, Daewoo, JVC, Gorenje, Mora, Hisense, Panasonic, Sharp, Blaupunkt a další.
V roce 2014 byl spuštěn projekt FEHA (Field Engineer Home Appliance) pro společnost Samsung, jedná se o servis velké bílé techniky v režimu IN-HOME = servis přímo u zákazníků doma.

Kontakty:
INTERSERVIS LIBEREC s.r.o.
28. října 41, 460 07, Liberec 7
IČ: 60280581, DIČ: CZ60280581
e-mail:  info@inter-servis.cz
www.inter-servis.cz

Zákaznické centrum Liberec zajišťuje servisní podporu pro všechny servisované značky
28. října 41, 460 07, Liberec 7
telefon: 482 771 547
e-mail:  info@inter-servis.cz

Zákaznické centrum Praha zajišťuje autorizovanou podporu pro všechny servisované značky a produkty.
Poděbradská 51A, 198 00, Praha 9
telefon: 734 204 011
e-mail:  praha@inter-servis.cz

Servisní centrum pro bílou techniku Samsung zajišťuje podporu produktů, technickou pomoc a prodej příslušenství.
Působnost po celé ČR, svoz od zákazníka, případně opravu IN-HOME
e-mail:  feha.samsung@inter-servis.cz

PRO SERVISNÍ POŽADAVEK VYPLŃTE FORMULÁŘ NAHLÁŠENÍ OPRAVY NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH  https://www.inter-servis.cz/nahlaseni-opravy.html

Servis profesionální techniky

ELVIA, spol. s r.o. je servisním střediskem profesionální techniky - kompletního sortimentu profi audio a video zařízení SONY (studiové a reportážní TV a zvukové techniky, medicínské video techniky, prezentační techniky, CCTV a IP monitoring, apod. ...), video a foto tiskáren SONY a zařízení SONY se zárukou Prime Support.
Dále servis zajišťuje opravy televizních objektivů Canon, Fujinon a jejich příslušenství, stativů Vinten a Sachtler, servis pro výrobky firem Imagine Communications, Harris, Videotek a RTW.
Po dohodě možná oprava profesionální techniky jiných výrobců.

Ke dni 31.3.2020 společnost ukončila činnost záručního servisu SPOTŘEBNÍ elektroniky.
Nezáruční servis spotřební elektroniky Sony (platí pouze pro kamery, fotoaparáty a Hi-Fi) společnost Elvia, spol. s r.o. nadále provádí, stejně jako prodej příslušenství Sony.
Pro záruční servis spotřební elektroniky Sony prosíme kontaktujte Servisní centrum s.r.o.

Kontakt:
ELVIA, spol. s r.o.
Poděbradská 188/51, Praha 9, 198 00
IČ: 44269277, DIČ: CZ44269277
telefon: +420 220 311 190
e-mail:  servis@elvia.cz
www.elvia.cz
Pro sjednání zakázky prosíme kontaktujte přímo servisní pracoviště

Hisense

Společnost Hisense zajišťuje záruční i pozáruční servis výrobků všech kategorií.

Na níže uvedeném telefonním čísle Vám odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod. vyřešit záruční, případně pozáruční opravy výrobků Hisense. Popište proto co nejpodrobněji reklamovanou závadu, kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží k opravě.

Kontakt:
Bezplatná servisní linka: 800 105 505
e-mail:  servis@gorenje.cz

TCL

Společnost TCL zajišťuje záruční i pozáruční servis výrobků všech kategorií.

Na níže uvedeném telefonním čísle Vám odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech od 9:00 do 18:00 hod. (Pondělí - Pátek). vyřešit záruční, případně pozáruční opravy výrobků TCL. Popište proto co nejpodrobněji reklamovanou závadu, kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží k opravě.

Kontakt:
Linka podpory: +420 225 341 059

Finlux

Společnost Finlux zajišťuje záruční i pozáruční servis výrobků všech kategorií.

Kontakt:
Centrální servis:
Školská 189, Kosoř, Praha-západ, 252 26
telefon: +420 257 912 054
e-mail:  servis@mascom.cz

YAMAHA Audio

Záruční a pozáruční servis výrobků YAMAHA zajišťuje spol. VIDEOPROGRESS

Servis a podpora je poskytována pouze na výrobky audio & video a HiFi (nikoliv na hudební nástroje a profesionální techniku) značky YAMAHA.

Kontakt:
Ing. Milan Machulda – Videoprogress
Kolmá 672/9, Praha 9, 190 00
IČ: 10156097, DIČ: CZ5811070683
telefon: 284 814 444
e-mail:  servis@videoprogress.cz
www.videoprogress.cz

Onkyo, TEAC, Klipsch, Pioneer

Záruční a pozáruční servis audio výrobků značek Onkyo, TEAC, Klipsch a Pioneer zajišťuje BELLS cz

Česká republika
BELLS cz s.r.o.
Servis spotřební elektroniky
Nuselská 307/110, Praha 4, 140 00
telefon: +420 277 002 200
e-mail:  praha@bels.cz

Slovenská republika
TV - AV Elektronic, s. r. o. (POUZE ONKYO A TEAC)
Pribinova 8725/54, Žilina, 010 01
telefon: +421 41 290 1910
e-mail:  tvav@tvav.sk

Jamo, SVS, iFi, Pure Audio

Záruční a pozáruční servis audio výrobků značek Jamo, SVS, iFi a Pure Audio zajišťuje společnost CPT Praha

CPT Praha spol. s r.o.
U Pekařky 484/1A, Praha 8, 180 00
telefon: 283 842 120
e-mail:  cpt@cptpraha.cz

JBL

Záruční a pozáruční servis audio výrobků značky JBL zajišťuje společnost AQ import trading

AQ import trading s.r.o.
Severní 452, Červenka, 784 01
telefon: 585 342 232 , 739 244 096
e-mail:  servis@aq.cz

Vaše spokojenost je samozřejmostí

5/5

Zákazníkem Elvia-Pro jsem od svých asi 6ti let :))) Objednaná televize byla za dobrou cenu, objednávka byla zpracována rychle. Do hodiny mi podpora volala s prověřením mého extra požadavku. Spokojenost :)

Anonym Doporučuje obchod
5/5

Obchod mohu doporučit. Vše proběhlo v pořádku.

Anonym Doporučuje obchod
hp-wide-sony-zaruka hp-wide-sony-zaruka


Užijte si bezstarostné sledování vašich oblíbených filmů, seriálů a sportovních přenosů s až 5letou zárukou Sony


Další informace