Porovnání výrobků Oblíbené produkty

Prodloužené záruky Sony

ELVIA-PRO
Prodloužené záruky Sony

Pořídili jste si nový televizor značky Sony? 

Rádi bychom Vás upozornili, že jako pojistku proti případné závadě  po skončení zákonné záruční doby si můžete dokoupit ještě „prodloužení záruky Sony“.
A je úplně jedno, zda jste nakoupili u ELVIA-PRO nebo u konkurence, v kamenném obchodě či na internetu - zajistíme vám rozšíření záruky na funkčnost výrobku přímo od jeho výrobce. Jedinou podmínkou je, aby váš nákup nebyl starší než 360 dnů, tedy aby k prodloužení záruky došlo v tomto období.

A aby to nebylo ostatním líto, obdobná služba je dostupná i pro fotoaparáty a objektivy Sony. 

Co je Prodloužená záruka Sony, co obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

Zakoupením služby si  můžete "prodloužit" výhody bezplatného servisu podobně jako v záruční době výrobku a to o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců.

Tato služba nemá vliv na zákonná práva spotřebitele a začne platit následující den po ukončení zákonné doby odpovědnosti za vady dle příslušných ustanovení NOZ.

Nejedná se o prodloužení zákonné záruky ani smluvní záruku za jakost, ale o následné "pojištění" funkčnosti výrobku. Výrobce se zavazuje, že ponese náklady na opravu produktu včetně jeho součástí a nákladů na práci po dobu trvání rozšířeného servisního plánu. V případě, že se nepodaří získat náhradní díly na opravu, případně je cena opravy neekonomická, může Sony rozhodnout o výměně výrobku za produkt se stejnými či podobnými parametry. V případě, že bude výrobek vyměněn, nevyčerpaná část "záruky" bude převedena na vyměněný výrobek.

Výhody prodloužené záruky Sony

  • Opravu přístroje zajišťuje pouze autorizovaný servis Sony.
  • Pojištění prodloužené záruky poskytuje výrobce Sony.
  • Neplatíte žádnou spoluúčast.
  • Náhradní díly jsou vždy originál Sony.
  • Oprava Vašeho přístroje je ZDARMA.
  • V případě nerentabilní opravy Vám bude poskytnuto výměnou aktuální zboží Sony se stejnými nebo podobnými specifikacemi.
  • V případě, že bude přístroj vyměněn, nevyčerpaná část "záruky" bude převedena na vyměněný výrobek.

Pro koho je záruka určena?

Tato služba je určena pro všechny zákazníky, kteří si koupili televizor, fotoaparát nebo objektiv značky Sony u prodejnách ELVIA-PRO nebo v jakékoli jiné konkurenční prodejně či e-shopu a  od zakoupení tohoto výrobku neuplynula doba delší než 360 dní.

Službu si může sjednat pouze soukromá osoba k vlastnímu užití, ne k podnikatelské činnosti.

Pojistné plnění může být poskytnuto pouze na území České republiky.

Na co se záruka vztahuje a na co naopak ne?

Záruka  se vztahuje na všechny poruchy a vady vzniklé běžným používáním přístroje.

Služba  se nevztahuje na pravidelnou údržbu či opravu v důsledku běžného opotřebení, spotřební materiál, poškození způsobená používáním v rozporu s běžným způsobem, nesprávným použitím, nakažením virem, použitím nesprávného příslušenství, oprav či úprav mimo autorizovanou síť opraven, nedbalosti či nehody a další.
Přesný výčet výjimek z plnění prodloužené záruky je obsahem všeobecných obchodních podmínek.

Pro jaké přístroje poskytujeme prodloužené záruky?

Záruky jsou poskytovány na vybrané televizory, fotoaparáty, objektivy a audio značky Sony.

V přiložených přehledech prosíme vyhledejte Vaše zařízení a zvolte si délku vašeho servisního plánu.
Následně můžete vybranou "Prodlouženou záruky Sony" kliknutím na dané políčko tabulky otevřít přímo v katalogu zboží a vložit do košíku.

Přehled záruk pro televizory Sony.
Přehled záruk pro fotoaparáty a objektivy Sony.
Přehled záruk pro audio techniku Sony.

Pokud budete mít s výběrem vhodné varianty problém, neváhejte kontaktovat pracovníky e-shopu a to buď telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím chatbotu přímo z katalogu zboží. Ochotně Vám s výběrem správného produktu pomohou.

Pro vaše pohodlí aktuálně připravujeme možnost výběru servisního plánu přímo u konkrétního produktu.

 
 

    Co budete potřebovat k zakoupení prodloužené záruky?

    Pro sjednání "prodloužené záruky" k již zakoupenému zboží stačí na kamenných prodejnách předložit doklad o koupi a výrobní číslo vašeho přístroje. Prodejní doklad nesmí být starší než 360 dní. Vše se vyřídí na místě.

    Pokud službu "prodloužené záruky" sjednáváte na e-shopu, stačí ji pouze vložit do košíku ke zboží. Personál e-shopu Vás následně bude kontaktovat s žádostí o souhlas s předáním údajů, zasláním potřebných údajů o pojišťovaném zboží a s informacemi o dalším postupu.

    A pokud si službu objednáte rovnou při nákupu nového zboží, zařídíme skoro vše (kromě souhlasu s předáním údajů) za vás a nové zboží k Vám přijede již s prodlouženou zárukou.

    Jak postupovat v případě poruchy přístroje?

    V případě, že se v průběhu platnosti produktu Prodloužená záruka (tedy po skončení zákonné záruční doby) objeví závada na přístroji, postupujte stejným způsobem jako v zákonné záruční době. K reklamaci (do prodejny prodávajícího, případně autorizovaného servisu Sony) spolu s výrobkem a originálním prodejním dokladem přineste i smlouvu o prodloužené záruce.

      Informace o poskytovateli

      PRODLOUŽENOU ZÁRUKU na produkty Sony Vám poskytuje společnost Sony Czech, divize společnosti Sony Europe Limited.
      Tyto záruky poskytuje přímo výrobce Sony Europe B.V., Organizační složka, Sony Central and Southeast Europe (Czech).
      Společnost Elvia-Pro, která je prodejcem značky Sony, je pouze prodejcem služby.


      Zpracování osobních údajů

      Společnost ELVIA-PRO, spol. s r.o. je pouze zpracovatelem - prostředníkem.  Vzhledem k tomu, že smluvní vztah je uzavírán mezi Vámi a Sony, požádáme Vás při nákupu této služby o udělení souhlasu se zpracováním údajů za účelem sjednání této smlouvy Vaším jménem, tedy prodejce Vaším jménem a za použití vašich údajů vybranou službu sjedná a spolu se zbožím Vám následně předá či zašle smluvní dokumenty.
      Pro účely uzavření a plnění smlouvy na „Prodlouženou Záruku Sony“ jsou prostřednictvím webového rozhraní správce zpracovávány (a jsou nezbytné) následující údaje:  jméno a příjmení, korespondenční adresa, e-mail, telefon a údaje o produktu. Bez udělení souhlasu a poskytnutí uvedených údajů není možné smlouvu u prodejce uzavřít.
      U prodejce (zpracovatele) jsou požadované kopie údajů uloženy po dobu trvání smlouvy a to pouze pro případnou kontrolu správnosti zadaných informací. Po dobu archivace jsou údaje zabezpečeny proti zneužití a po uplynutí platnosti smlouvy jsou skartovány.
      Správcem osobních údajů je společnost Sony Europe Limited. V případě dotazů či žádostí týkajících se zpracování Vašich osobních údaje se prosím obraťte na podporu Sony, buď prostřednictvím online webového formuláře: /support/cs/contacts/pim/email, písemně na adrese: The Privacy Officer, Sony Europe B.V., The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW United Kingdom, případně telefonicky: (+420) 246 019 146. Službu „prodloužené záruky“ spravuje společnost Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited. Da Vincilaan 7-D1, B-1935 Zaventem, Belgium.

      Informace o ochraně osobních údajů Sony
      Všeobecné podmínky rozšířeného servisního plánu Sony – prodloužené záruky
      Vzor souhlasu se zpracováním osobních údajů

      Vaše spokojenost je samozřejmostí

      5/5

      Zákazníkem Elvia-Pro jsem od svých asi 6ti let :))) Objednaná televize byla za dobrou cenu, objednávka byla zpracována rychle. Do hodiny mi podpora volala s prověřením mého extra požadavku. Spokojenost :)

      Anonym Doporučuje obchod
      5/5

      Je radost tady nakupovat - byl jsem několikrát v Hloubětíně.

      Anonym Doporučuje obchod
      hp-wide-sony-zaruka hp-wide-sony-zaruka


      Užijte si bezstarostné sledování vašich oblíbených filmů, seriálů a sportovních přenosů s až 5letou zárukou Sony


      Další informace