Vážení zákazníci,

níže jsme pro Vaši potřebu zpracovali přehled pracovišť, zabývajících se servisní činností pro výrobky prodávané naší společností. V případě jakýchkoliv problémů s Vaším výrobkem se samozřejmě v souladu s platným Občanským zákoníkem můžete obrátit přímo na provozovnu svého prodejce. V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti, pokud si tedy budete přát, abychom vaši reklamaci vyřídili za Vás, samozřejmě ji přijmeme v našich provozovnách a budeme se maximálně snažit o její bezproblémové vyřízení.
V některých případech ale může zaslání výrobku přímo do servisu zkrátit dobu opravy, případně zjednodušit logistiku (např. bližší pracoviště, bezplatný svoz přístroje k opravě atd.).

Vždy je ale třeba, aby spolu s výrobkem byly při reklamaci předloženy všechny potřebné dokumenty, potřebné příslušenství, které by se mohlo vztahovat k projevené vadě a hlavně co nejpřesnější popis závady. Tyto náležitosti urychlí vyřízení vaší reklamace.

Navigace:

 

Autorizovaný servis spotřební elektroniky Sony

Servisní centrum s.r.o. je oficiálním autorizovaným servisním partnerem společnosti Sony Europe Ltd.. Na trhu spotřební elektroniky a servisu výrobků Sony působí od roku 1996. Společnost se zabývá záručním a pozáručním servisem spotřební elektroniky Sony a Sony Playstation a prodejem originálního příslušenství Sony.
Servis neopravuje mobilní telefony Sony.

Výrobek je možné do servisu doručit osobně nebo zaslat libovolnou přepravní společností. Pro uplatnění záruční opravy je nutno s výrobkem dodat i prodejní doklad. Záruční podmínky se řídí platnými právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem. Pokud budete přístroj do servisu posílat, je třeba k výrobku přiložit stručný popis závady, kontakt (jméno, adresa, telefonní číslo, případně email) a informaci, zda po opravě budete chtít výrobek zaslat zpět nebo vyzvednout osobně. Když je přístroj připraven k vyzvednutí, informuje servis zákazníka telefonicky, emailem nebo prostřednictvím SMS zprávy.
Platba je možná v hotovosti, pracoviště rovněž akceptuje platební karty Visa a MasterCard.

Kontakt:
Servisní centrum s.r.o.
Drahobejlova 2391/13, Praha 9 – Libeň
IČ: 64578704, DIČ: CZ64578704
telefon: +420 272 650 240
e-mail: info@sony-servis.cz
www.sony-servis.cz/cs/

Svoz TV Sony od zákazníka: v záruční době přístroje je svoz zdarma. Služba platí pouze pro TV od úhlopříčky 43". Zákazník musí být nápomocen s nakládkou, neboť jezdí pouze jeden řidič. Svoz je možné objednat online na adrese: www.sony-servis.cz/cs/zadost-o-svoz-televizoru

Servis mobilních telefonů Sony

Společnost ESC sk&cz s.r.o. působí jako end-to-end servisní partner pro několik významných výrobců mobilních zařízení a je aktivní již několik let na českém i slovenském trhu. Firma poskytuje zákaznický servis, řešení technické podpory, úplné vyřízení RMA procesu, opravy a péči o zákazníky.
Reklamaci tedy můžete standardně uplatnit u svého prodejce nebo kontaktovat servisní středisko přímo, a to za podmínky předložení dokladu o nákupu produktu.

Kontakt:
ESC sk&cz s.r.o.
Brněnská 3540, 695 01 Hodonín
Telefon: +420 538 700 980
e-mail: servis@escsk.eu
www.escsk.eu

Společnost Sony oznamuje po dohodě se stávajícím servisním partnerem změnu servisního partnera pro Českou republiku.
Dosavadního partnera, společnost Bachmann s.r.o., nahrazuje společnost ESC sk&cz s.r.o., a to od 14.09.2020.

Autorizovaný servis spotřební elektroniky a mobilních telefonů Samsung

INTERSERVIS LIBEREC s.r.o. je oficiálním autorizovaným servisním partnerem mnoha výrobců spotřební elektroniky, v této oblasti působí od roku 1994.
Mimo záručních oprav výrobků Samsung zajišťuje i opravy dalších značek, jako např. LG, Sencor, Daewoo, JVC, Gorenje, Mora, Hisense, Panasonic, Sharp, Blaupunkt a další.
V roce 2014 byl spuštěn projekt FEHA (Field Engineer Home Appliance) pro společnost Samsung, jedná se o servis velké bílé techniky v režimu IN-HOME = servis přímo u zákazníků doma.

Kontakty:
INTERSERVIS LIBEREC s.r.o.
28. října 41, 460 07, Liberec 7
IČ: 60280581, DIČ: CZ60280581
e-mail: info@inter-servis.cz
www.inter-servis.cz

Zákaznické centrum Liberec zajišťuje servisní podporu pro všechny servisované značky
28. října 41, 460 07, Liberec 7
telefon: 482 771 547
e-mail: info@inter-servis.cz

Zákaznické centrum Praha zajišťuje autorizovanou podporu pro všechny servisované značky a produkty.
Poděbradská 51A, 198 00, Praha 9
telefon: 734 204 011
e-mail: praha@inter-servis.cz

Servisní centrum pro bílou techniku Samsung zajišťuje podporu produktů, technickou pomoc a prodej příslušenství.
Působnost po celé ČR, svoz od zákazníka, případně opravu IN-HOME
e-mail: feha.samsung@inter-servis.cz

PRO SERVISNÍ POŽADAVEK VYPLŃTE FORMULÁŘ NAHLÁŠENÍ OPRAVY NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH https://www.inter-servis.cz/nahlaseni-opravy.html

Servis profesionální techniky

ELVIA, spol. s r.o. je servisním střediskem profesionální techniky - kompletního sortimentu profi audio a video zařízení SONY (studiové a reportážní TV a zvukové techniky, medicínské video techniky, prezentační techniky, CCTV a IP monitoring, apod. ...), video a foto tiskáren SONY a zařízení SONY se zárukou Prime Support.
Dále servis zajišťuje opravy televizních objektivů Canon, Fujinon a jejich příslušenství, stativů Vinten a Sachtler, servis pro výrobky firem Imagine Communications, Harris, Videotek a RTW.
Po dohodě možná oprava profesionální techniky jiných výrobců.

Ke dni 31.3.2020 společnost ukončila činnost záručního servisu SPOTŘEBNÍ elektroniky.
Nezáruční servis spotřební elektroniky Sony (platí pouze pro kamery a fotoaparáty) společnost Elvia, spol. s r.o. nadále provádí, stejně jako prodej příslušenství Sony.
Pro záruční servis spotřební elektroniky Sony prosíme kontaktujte Servisní centrum s.r.o.

Kontakt:
ELVIA, spol. s r.o.
Poděbradská 188/51, Praha 9, 198 00
IČ: 44269277, DIČ: CZ44269277
telefon: +420 220 311 190
e-mail: servis@elvia.cz
www.elvia.cz
Pro sjednání zakázky prosíme kontaktujte přímo servisní pracoviště

Hisense

Společnost Hisense zajišťuje záruční i pozáruční servis výrobků všech kategorií.

Na níže uvedeném telefonním čísle Vám odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod. vyřešit záruční, případně pozáruční opravy výrobků Hisense. Popište proto co nejpodrobněji reklamovanou závadu, kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží k opravě.

Kontakt:
Bezplatná servisní linka: 800 105 505
e-mail: servis@gorenje.cz

YAMAHA Audio

Záruční a pozáruční servis výrobků YAMAHA zajišťuje spol. VIDEOPROGRESS

Servis a podpora je poskytována pouze na výrobky audio & video a HiFi (nikoliv na hudební nástroje a profesionální techniku) značky YAMAHA.

Kontakt:
Ing. Milan Machulda – Videoprogress
Kolmá 672/9, Praha 9, 190 00
IČ: 10156097, DIČ: CZ5811070683
telefon: 284 814 444
e-mail: servis@videoprogress.cz
www.videoprogress.cz

Onkyo, JAMO audio

Záruční a pozáruční servis audio výrobků značek Onkyo a JAMO zajišťuje dodavatel, spol. CPT Praha, spol. s r.o. prostřednictvím smluvních servisních středisek.
Více informací o délce záruky, reklamacích, návody a další podporu naleznete mimo naše prodejny také zde: https://www.cptpraha.cz/cs/podpora

Servisní středisko Praha
AE servis
Konstantinova 1496/44, 149 00 Praha 11
telefon: 261 217 460
e-mail: audio@aeservis.cz

Servisní středisko Brno
AVI SERVIS, s.r.o.
Křenová 42, 602 00 Brno
IČ: 01929291, DIČ: CZ01929291
telefon: 543 255 188
e-mail: info@aviservis.cz