- PrimeSupportPro

Helpdesk PrimeSupport
Pomoc při nastavení produktu
Servisní opravy za 14 dnů včetně dopravy
- PrimeSupportElite

Rozšířený helpdesk PrimeSupport
Podpora produktovým specialistou
Zrychlená doba oprav a zápůjčení náhradního modelu*
- PrimeSupportBespoke

Vyhrazená technická podpora a rozšířený helpdesk PrimeSupport
Garantované* zpětné volání technikem do 60min.
Garantovaná* zrychlená doba oprav
- PrimeSupportOn-Demand

Kontrola stavu produktu pro zajištění optimálního provozu
Pomoc při počátečním nastavení
Produktové školení až pro 8 osob
1) Použijte pole "Search" na této stránce a vyhledejte zakoupený produkt Sony
2) Zobrazí se přehled o dostupných úrovních záruky (V PDF dokumetech najdete další podrobnosti)
3) Vyberte si balíček a kontaktujte nás
* Obsah služby se u každého jednotlivého produktu může lišit.
PrimeSupport FAQ
Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se záruky PrimeSupport Sony Professional Europe pro firemní zákazníky získáte zde.